top of page

Менеджер ЗЕД

  • Фото автора: Лілія Стеценко
    Лілія Стеценко
  • 16 вер.
  • Читати 1 хв

Оновлено: 23 вер.

У зв’язку з розвитком відділу ЗЕД ми шукаємо в команду Менеджерів ЗЕД (імпорт).

Функціональні обов'язки:

  • Контроль та супровід замовлень (з моменту розміщення до надходження товару на склад) з відповідним оформленням зовнішньоекономічних контрактів.

  • Ведення перемовин та ділового листування, пошук постачальників та нових продуктів, аналіз ринку.

  • Контроль повернення товару (у випадку браку, помилкового включення у поставку), підготовка документів для отримання кредит-ноти.

  • Контроль та коригування фінансових розрахунків з постачальниками, перевірка правильності закупівельних цін.

  • Підготовка та переклад документів для митного очищення.

  • Оформлення необхідної супутньої документації (сертифікати, заключення, дозволи).

  • Контроль рівня запасів та розміщення замовлень по мірі необхідності.

Основні очікування від нашого кандидату:

  • Вища освіта (повна), бажано економічна.

  • Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2х років.

  • Знання INCOTERMS 2010 / 2020 та вміння їх практично застосовувати.

  • Знання законодавства та нормативних актів у сфері ЗЕД.

  • Знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate.

  • Вміння вести ділове листування, навички ведення ділових перемовин.

Ми пропонуємо:

  • Роботу у стабільній компанії.

  • Офіційне працевлаштування.

  • 24 календарні дні + 4 додаткових дні щорічної відпустки.

  • Своєчасну виплату заробітної плати.

  • Дружній колектив професіоналів.

  • Графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00, кожна п'ятниця віддалено.

  • Офіс БЦ Demievsky, м. Деміївська.

  • Корпоративний мобільний зв’язок.

  • Teambuilding активності, корпоративні заходи.

  • Навчання, підвищення кваліфікації.

  • Чай, кава, смаколики для приємної роботи.

  • Кухня з усім необхідним для приготування їжі.




 
 
bottom of page