Менеджер ЗЕД
- Лілія Стеценко
- 16 вер.
- Читати 1 хв
Оновлено: 23 вер.
У зв’язку з розвитком відділу ЗЕД ми шукаємо в команду Менеджерів ЗЕД (імпорт).
Функціональні обов'язки:
Контроль та супровід замовлень (з моменту розміщення до надходження товару на склад) з відповідним оформленням зовнішньоекономічних контрактів.
Ведення перемовин та ділового листування, пошук постачальників та нових продуктів, аналіз ринку.
Контроль повернення товару (у випадку браку, помилкового включення у поставку), підготовка документів для отримання кредит-ноти.
Контроль та коригування фінансових розрахунків з постачальниками, перевірка правильності закупівельних цін.
Підготовка та переклад документів для митного очищення.
Оформлення необхідної супутньої документації (сертифікати, заключення, дозволи).
Контроль рівня запасів та розміщення замовлень по мірі необхідності.
Основні очікування від нашого кандидату:
Вища освіта (повна), бажано економічна.
Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2х років.
Знання INCOTERMS 2010 / 2020 та вміння їх практично застосовувати.
Знання законодавства та нормативних актів у сфері ЗЕД.
Знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate.
Вміння вести ділове листування, навички ведення ділових перемовин.
Ми пропонуємо:
Роботу у стабільній компанії.
Офіційне працевлаштування.
24 календарні дні + 4 додаткових дні щорічної відпустки.
Своєчасну виплату заробітної плати.
Дружній колектив професіоналів.
Графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00, кожна п'ятниця віддалено.
Офіс БЦ Demievsky, м. Деміївська.
Корпоративний мобільний зв’язок.
Teambuilding активності, корпоративні заходи.
Навчання, підвищення кваліфікації.
Чай, кава, смаколики для приємної роботи.
Кухня з усім необхідним для приготування їжі.