Менеджер з обслуговування клієнтів
- Лілія Стеценко
- 17 лист.
- Читати 1 хв
Ми шукаємо в свою команду менеджера з обслуговування клієнтів на вхідні заявки.
Що треба робити:
Ведення клієнтів із продажу запчастин та матеріалів
Ведення ділового листування/спілкування з клієнтами
Комунікація з постачальниками запчастин, матеріалів
Пошук, підбір та закупівля запчастин, матеріалів на склад під ремонт/продаж
Підготовка та оформлення комерційних пропозицій на поточні запити
Виставлення рахунків, контроль оплат
Робота з дебіторською заборгованістю
Облік у програмі 1С (ведення документообігу клієнтів)
Вимоги до кандидата:
Досвід в продажах від 1 року і більше
Базове володіння 1С та Excel
Базове розуміння технічних характеристик запчастин, бажання розбиратись в технічних питаннях
Вміння ефективно спілкуватися з клієнтом як усно, так і письмово, а також навички активного слухання
Здатність ефективно співпрацювати з колегами для досягнення спільних цілей
Здатність брати на себе завдання та виконувати їх без постійного контролю
Ефективне управління своїм часом та дотримання дедлайнів
Ми пропонуємо:
Роботу у стабільній компанії
Офіційне працевлаштування
Своєчасну виплату заробітної плати
Дружній колектив професіоналів
Графік роботи: пн-чт з 09:00 до 18:00, кожна п’ятниця віддалено
Офіс БЦ Demievsky, м. Деміївська
Корпоративний мобільний зв’язок
Teambuilding активності, корпоративні заходи
Навчання, підвищення кваліфікації
Чай, кава, смаколики для приємної роботи
Кухня з усім необхідним для приготування їжі