top of page

Менеджер з обслуговування клієнтів

  • Фото автора: Лілія Стеценко
    Лілія Стеценко
  • 17 лист.
  • Читати 1 хв

Ми шукаємо в свою команду менеджера з обслуговування клієнтів на вхідні заявки.

Що треба робити:

  • Ведення клієнтів із продажу запчастин та матеріалів

  • Ведення ділового листування/спілкування з клієнтами

  • Комунікація з постачальниками запчастин, матеріалів

  • Пошук, підбір та закупівля запчастин, матеріалів на склад під ремонт/продаж

  • Підготовка та оформлення комерційних пропозицій на поточні запити

  • Виставлення рахунків, контроль оплат

  • Робота з дебіторською заборгованістю

  • Облік у програмі 1С (ведення документообігу клієнтів)

Вимоги до кандидата:

  • Досвід в продажах від 1 року і більше

  • Базове володіння 1С та Excel

  • Базове розуміння технічних характеристик запчастин, бажання розбиратись в технічних питаннях

  • Вміння ефективно спілкуватися з клієнтом як усно, так і письмово, а також навички активного слухання

  • Здатність ефективно співпрацювати з колегами для досягнення спільних цілей

  • Здатність брати на себе завдання та виконувати їх без постійного контролю

  • Ефективне управління своїм часом та дотримання дедлайнів

Ми пропонуємо:

  • Роботу у стабільній компанії

  • Офіційне працевлаштування

  • Своєчасну виплату заробітної плати

  • Дружній колектив професіоналів

  • Графік роботи: пн-чт з 09:00 до 18:00, кожна п’ятниця віддалено

  • Офіс БЦ Demievsky, м. Деміївська

  • Корпоративний мобільний зв’язок

  • Teambuilding активності, корпоративні заходи

  • Навчання, підвищення кваліфікації

  • Чай, кава, смаколики для приємної роботи

  • Кухня з усім необхідним для приготування їжі




 
 
bottom of page