top of page

Спеціаліст по роботі з постачальниками (ЗЕД)

Оновлено: 12 квіт.

Функціональні обов’язки:


  • Обробка замовлень від внутрішнього клієнта.

  • Ведення перемовин та ділового листування з іноземними постачальниками, пошук нових постачальників та нових продуктів.

  • Аналіз ринку та аналітика брендів.

  • Контроль та коригування фінансових розрахунків з постачальниками, перевірка правильності закупівельних цін.

  • Переклад документів для митного очищення.

  • Оформлення необхідної супутньої документації (сертифікати, заключення, дозволи, технічні інструкції).

 

Основні очікування від нашого кандидату:


  • Знання англійської мови на рівні не нижче Upper Intermediate.

  • Вміння вести ділове листування, навички ведення ділових перемовин.

  • Досвід роботи в 1С буде перевагою.

  • Грамотна усна та письмова мови.

  • Особистісні якості: вміння працювати в команді та брати відповідальність за результат, уважність до деталей, чесність, виконання поставлених задач у визначені терміни, вміння правильно визначати пріоритети.

 

Ми пропонуємо:


  • Дружній колектив професіоналів.

  • Графік роботи: пн-чт з 09:00 до 17:30, пт з 09:00 до 16:30.

  • Офіс: БЦ Demievsky, м. Деміївська.

  • Teambuilding активності, корпоративні заходи.

  • Навчання, підвищення кваліфікації.

  • Чай, кава, смаколики для приємної роботи.

  • Кухня з усім необхідним для приготування їжі.


Comments


bottom of page